Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star – Lucie MARINČAKOVÁ
Lucie MARINČAKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star
Analysis of selected components of the marketing mix driving school Star
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star, která je také akreditované školicí středisko. Teoretické zakotvení je zaměřeno na analýzu prostředí a problematiku marketingového mixu v oblasti služeb. Praktická část se věnuje popisu vybraných nástrojů marketingového mixu autoškoly Star na základě informací poskytnuté majitelem a výsledků dotazníkového šetření …moreAbstract:
The theme of this thesis is an analysis of selected components of the marketing mix Star Driving School, which is also accredited training center. Theoretical ground is focused on the analysis of the environment and the issue of the marketing mix in services. The practical part describes the selected marketing mix Star Driving School, based on information provided by the owner and the survey results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARINČAKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/t13nk7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARINČAKOVÁ, Lucie. Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Marketingový mix vybraného podniku
Martina KLEPLOVÁ -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Marketingový mix konkrétního podniku
Eva Motlová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Analýza marketingového mixu autoškoly
Kateřina Rozbořilová