Ing. Michaela Šochová

Bakalářská práce

Etické limity reklamy

Ethical limits of advertising
Anotace:
Každý den se setkáváme s reklamou, působí na naše vědomí i několikrát za den. Často ovlivňuje naše rozhodování, aniž bychom si toho byli vědomi. Ovšem jak často přemýšlíme nad její etičností? Po každé shlédnuté reklamě? Nebo vůbec? Kde jsou vlastně hranice reklamní tvorby? Řešení uvedené problematiky je věnována tato bakalářská práce. Teoretická část je věnována výkladu pojmů etiky a reklamy a následně …více
Abstract:
We meet advertisement every day. It influences our consciousness several times a day. It often influences our decision-making, without even being aware of it. But how often are we thinking about its morality? After every advertisement we saw? Do we even think about it? Where are the boundaries of the ad-making? The solution of this problem is an aim of this bachelor thesis. The theoretical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace