Bc. Silvie Pohořalová

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat komunikační mix ve společnosti Pivovar Ferdinand, s. r. o., při zavádění nových výrobků na trh. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Teoreticko-metodická část rozebírá základní pojmy marketingového komunikace, podrobně analyzuje nástroje komunikačního mixu a závěr teoretické části je věnovaný moderním trendům v marketingové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication mix in the company Pivovar Ferdinand, s. r. o. during launching new product to the market. This bachelor thesis is divided into the theoretical and the application part. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication, analyses in detail the tools of the communication mix and the conclusion of the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management