Školní třída jako sociální prostředí pro děti předškolního věku – Zuzana KRATOCHVÍLOVÁ
Zuzana KRATOCHVÍLOVÁ
Bachelor's thesis
Školní třída jako sociální prostředí pro děti předškolního věku
The school class as a social environment for pre-school children
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv má na dítě předškolního věku školní třída jakožto sociální prostředí, jakou úlohu hraje vrstevnická skupina pro dítě předškolního věku, jak může dítě ovlivnit jeho odlišná národnost v prostředí českých dětí, jakou roli má učitel v prostředí školní třídy a jací mohou být činitelé formování sociálních vazeb dětí předškolního věku. Bakalářská práce je složena …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out what influence the school class has on a pre-school child as a social environment, the role of a peer group for the pre-school child, how the different nationality can influence the child in the environment of the Czech children, what role the teacher has in the classroom environment and what may be the factors in shaping the pre-school age children. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRATOCHVÍLOVÁ, Zuzana. Školní třída jako sociální prostředí pro děti předškolního věku. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková -
Specifika role učitele v Montessori pedagogice v primárním vzdělávání
Michaela ADAMČÍKOVÁ -
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Šárka Florianová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Kompetence a role učitele v občanské výchově v současné škole a společnosti.
Petra KRČMÁŘOVÁ -
Role učitele Kulíška v muzikálu J. Brabce a P. Markova Zvonokosy
Jiří Daniel -
Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy
Kateřina KEMBITZKÁ