Bc. Tereza Škodíková

Master's thesis

Brand building značky Vasky

Brand Building of Vasky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building. The practical part contains basic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škodíková, Tereza. Brand building značky Vasky. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe