Podnikatelský plán - vývoj, výroba a distribuce deskové hry – Světla Buchtová
Světla Buchtová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán - vývoj, výroba a distribuce deskové hry
Business plan - development, production and distribution of a board game
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán na návrh, vývoj, výrobu a prodej vlastní deskové hry v České republice. Práce má prověřit předběžnou životaschopnost projektu a posloužit jako podklad k rozhodnutí, zda podnikatelský plán je i z finančního hlediska zajímavé realizovat. Bakalářská práce obsahuje část teoretickou, která zahrnuje 3 kapitoly: základní pojmy podnikání, …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to develop a business plan for the design, development, production and sale of a board game in the Czech Republic. The bachelor thesis is to examine the preliminary viability of the project and to serve as a basis for deciding whether the business plan is also financially worth to implement. This thesis contains a theoretical part, which includes 3 chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Desková hra pro fyziky
Hana Vaňková -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek