Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují – Bc. Tomáš Karas
Bc. Tomáš Karas
Bachelor's thesis
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Brand Building Process and Influencing Factors
Abstract:
Jak dnes již většina manažerů ví, značky jsou jedním z nejcennějších majetků firmy. V součastné době, kdy je trh v České republice téměř přesycen, bývá právě značka jedním z klíčových faktorů, které přimějí zákazníka ke koupi daného výrobku nebo poskytované služby. Dobrá značka znamená obrovskou konkurenční výhodu. Cílem této práce je popsat problematiku procesu budování obchodní značky, přehledně …moreAbstract:
Every manager knows that a trademark is the most valuable property of a company. The market in the Czech Republic is nowadays glut. The trademark with a good reputation is the key factor that can convince a customer to buy a certain good or service. Good trademark has a substatntial value on a field of a competitive market. The aim of this thesis is an analysis of a brand building process and factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oflmn/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová -
Nutriční hodnota vybraných masných výrobků
Jana Hajduchová -
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Emmanuel Selase Asamoah -
Subculture for Sale
Roman Nikolaenko -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Rozbor image vybrané značky / firmy
Jitka Heráňová -
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
Petra Kubáčková