Svépomocné knihy a informální učení dospělých – Mgr. Veronika Ormaniecová
Mgr. Veronika Ormaniecová
Diplomová práce
Svépomocné knihy a informální učení dospělých
Self-help books and informal adult learning
Anotace:
Magisterská diplomová práce se věnuje informálnímu učení prostřednictvím svépomocných knih. Celou problematiku pak práce dále zařazuje do širších souvislostí, když uvažuje o vztahu mezi populární kulturou a učením dospělých. Empirická část práce se pomocí kvalitativní metodologie snaží odpovědět na otázku jaký je proces učení prostřednictvím svépomocných knih.Abstract:
Masters degree thesis concerns informal education with self-help books. The issue is then included in larger connections in comparison to relation of popular culture and adult education. An empiric part of the paper is using qualitative methodology to state what is an educational process with self-help books.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oer01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Role čtení v informálním učení dospělých s depresivní poruchou
Ingrid Kupčíková -
Informální učení dospělých a Národní soustava kvalifikací jako možnost jeho uznávání
Jitka Neumannová -
Učení se na síti u dospělých
Barbora Stehlíková -
Informální učení dospělých
Dana Trávníčková -
Stoická duchovní cvičení a současná literatura osobního rozvoje
Terezie DVOŘÁKOVÁ -
Informální učení na pracovišti
Jiří Křupala -
Pracoviště jako místo učení a vzdělávání
Ludmila Urbancová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková