Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy – Mgr. Zlata Částková
Mgr. Zlata Částková
Master's thesis
Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy
Woodcock - Johnson: Test Of Cognitive Abiliteis in relation to school achievement of schoolchildren
Abstract:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi výsledky nového Woodcock – Johnsonova testu kognitivních schopností a školní úspěšností žáků druhého stupně základní školy. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 43 žáků sedmých tříd základní školy, z toho 21 chlapců a 22 dívek. K analýze dat byly použity deskriptivní statistiky a korelační analýzy. Závěry odpovídají předpokladu, že Woodcock – Johnsonův test je dobrým …moreAbstract:
We wanted to verify the correlation between results of the new Woodcock-Johnson: Test Of Cognitive Abilities (International Edition) and school achievement of schoolchildren. The research was done on the group of children, that contained 43 children (21 boys and 22 girls). We used descriptive statistics and correlatin analysis to analyse the results. The hypothesis that WJ-IE is good predictor of school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/efrpo/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2007
- Supervisor: PhDr. Tatjana Bláhová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁSTKOVÁ, Zlata. \textit{Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2007. Available from: https://theses.cz/id/t1qglh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Kognitivní schopnosti a motorika u dětí v předškolním věku
Michaela Sedláčková -
Analysis of the cognitive abilities of captive Sumatran orangutans (Pongo abelii) regarding the use of puzzle feeders
ADESEWA ADELUSI -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Testy inteligence WISC III a PDW - subtesty Počty a Podobnosti ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku
Sylvie Pořická -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Kateřina Kozinová