Mgr. Zlata Částková

Diplomová práce

Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy

Woodcock - Johnson: Test Of Cognitive Abiliteis in relation to school achievement of schoolchildren
Anotace:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi výsledky nového Woodcock – Johnsonova testu kognitivních schopností a školní úspěšností žáků druhého stupně základní školy. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 43 žáků sedmých tříd základní školy, z toho 21 chlapců a 22 dívek. K analýze dat byly použity deskriptivní statistiky a korelační analýzy. Závěry odpovídají předpokladu, že Woodcock – Johnsonův test je dobrým …více
Abstract:
We wanted to verify the correlation between results of the new Woodcock-Johnson: Test Of Cognitive Abilities (International Edition) and school achievement of schoolchildren. The research was done on the group of children, that contained 43 children (21 boys and 22 girls). We used descriptive statistics and correlatin analysis to analyse the results. The hypothesis that WJ-IE is good predictor of school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma

Všechny práce