Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy – Mgr. Zlata Částková
Mgr. Zlata Částková
Diplomová práce
Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy
Woodcock - Johnson: Test Of Cognitive Abiliteis in relation to school achievement of schoolchildren
Anotace:
Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi výsledky nového Woodcock – Johnsonova testu kognitivních schopností a školní úspěšností žáků druhého stupně základní školy. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 43 žáků sedmých tříd základní školy, z toho 21 chlapců a 22 dívek. K analýze dat byly použity deskriptivní statistiky a korelační analýzy. Závěry odpovídají předpokladu, že Woodcock – Johnsonův test je dobrým …víceAbstract:
We wanted to verify the correlation between results of the new Woodcock-Johnson: Test Of Cognitive Abilities (International Edition) and school achievement of schoolchildren. The research was done on the group of children, that contained 43 children (21 boys and 22 girls). We used descriptive statistics and correlatin analysis to analyse the results. The hypothesis that WJ-IE is good predictor of school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efrpo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČÁSTKOVÁ, Zlata. \textit{Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/t1qglh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Kognitivní schopnosti a motorika u dětí v předškolním věku
Michaela Sedláčková -
Analysis of the cognitive abilities of captive Sumatran orangutans (Pongo abelii) regarding the use of puzzle feeders
ADESEWA ADELUSI -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Testy inteligence WISC III a PDW - subtesty Počty a Podobnosti ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku
Sylvie Pořická -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová