Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures – Daniel KAPINOS
Daniel KAPINOS
Bakalářská práce
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
Abstract:
The aim of the thesis is a genre analysis of direct mails as an instrument of the direct marketing. The thesis will analyze structures and functions of direct mails letters regarding the industrial valves industry. The thesis will be divided into two parts - in the first part, the theoretical background will be outlined and the model of genre analysis will be introduced. In the practical part of the …víceAbstract:
Cílem této práce je žánrová analýza tzv. direct mailů jako jednoho z nástrojů přímého marketingu. Práce bude zkoumat zejména strukturu a funkci direct mailů, které se vztahují k odvětví průmyslových armatur. Tato práce bude rozdělena do dvou částí - v první části bude nastíněno teoretické pozadí a představen model žánrové analýzy. V praktické části pak bude provedena samotná žánrová analýza na korpusu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPINOS, Daniel. Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza efektivity direct-mail kampaní na příkladu neziskové organizace Světlo pro svět, o.s.
Zdeněk Kolman -
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
Jaroslava KOŘENÁ -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
Jiří Nagy -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Využití direct marketingu
Simona Hejlová -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal