Václav Malý

Bakalářská práce

Marketing na realitním trhu

Real Estate Marketing
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat situaci, v jaké se nachází marketingová komunikace na českém realitním trhu s rezidenčními nemovitostmi. Dále, najít největší subjekty tohoto trhu, zjistit jejich výdaje na reklamu a prozkoumat jaká média tyto subjekty využívají. Práce popisuje trendy marketingové komunikace na realitním trhu a její budoucí směřování. Má objasnit způsoby tvoření realitní inzerce. Zkoumá …více
Abstract:
This paper is mapping the situation of Czech Real Estate market in time of economic crisis. It describes the trends of marketing communication for this market and it is analysing the reasons, why this entire segment has such a low prestige.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jan Heřman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14140