Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop – Bc. Kristýna Cahlíková
Bc. Kristýna Cahlíková
Master's thesis
Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop
Proposal of a Content Strategy Focused on Copywriting for Selected E-shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem se zaměřením na copywriting, a to zejména v prostředí elektronických skate-shopů. V rámci teoretické části práce pojednává a základních teoretických východiscích spojených s obsahovým marketingem, copywritingem, ale také nákupním chováním či problematikou e-commerce. Součástí teoretické části je také metodika a stanovení cíle práce i výzkumné otázky. …moreAbstract:
The thesis deals with content marketing with a focus on copywriting, especially in the environment of electronic skate-shops. The theoretical part of the thesis deals with the basic theoretical background related to content marketing, copywriting, but also purchasing behaviour or e-commerce issues. The theoretical part also includes the methodology and the determination of the aim of the thesis as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAHLÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/t1w5e9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cahlíková, Kristýna. Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků
Anna Šídová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč