Marketingová komunikace festivalu Pop Messe – Vít Dynka
Vít Dynka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Marketing Communication of the Pop Messe Festival
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudebních festivalů. Teoretická část práce definuje pojmy jako kultura, hudba a kulturní akce. Konkrétněji se pak věnuje hudebním festivalům, jejich dělení, dramaturgii, publiku a marketingovému mixu a jeho specifikům v kultuře. Dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu hudebních festivalů. Praktická část stručně popisuje historii festivalu Pop …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on music festivals. The theoretical part of the thesis defines terms such as culture, music and cultural events. Specifically, it deals with music festivals, their classification, dramaturgy, audience and marketing mix and its specifics in culture. It also describes the different tools of the communication mix of music festivals. The practical part briefly describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dynka, Vít. Marketingová komunikace festivalu Pop Messe. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
Adéla Dvořáková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu
Marek Riger