Aplikace pro podporu marketingu na Facebooku – Bc. Tomáš Zubčák
Bc. Tomáš Zubčák
Diplomová práce
Aplikace pro podporu marketingu na Facebooku
Application for Marketing Support on Facebook
Abstract:
The thesis deals with the issue of viral marketing, viral campaigns and creating marketing applications within the Facebook social network. The core of the thesis consists of evaluating the options that Facebook offers and implementing marketing applications that extend the options of fan pages.Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu, virálnych kampaní a vytvárania marketingových aplikácií v prostredí sociálnej siete Facebook. Jadro práce tvorí zhodnotenie možností, ktoré Facebook ponúka a implementácia marketingových aplikácií, ktoré rozširujú možnosti fanúšikovských stránok.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k125m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ivan Vlček
- Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Automatické testování OAuth2 s OIDC
Kristýna Demková -
Kubernetes Operator for managing OAuth2 tokens
Pavol Baran -
Nasazení OAuth2 pro systém Perun
Oliver Mrázik -
Nasazení OAuth 2.0 pro systém Perun
Ondřej Velíšek -
Integrace Facebook Connect a Google OpenID/OAuth pro portál GateIn
Matej Kobza -
Dopady smernice PSD2 do bankového prostredia v ČR
Veronika Kondáčová