Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s. – Michal TAKÁČ
Michal TAKÁČ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.
Analysis of marketing mix and services which are related to the competitors of VPO Protivanov, a.s. within subsidy ``Zelená úsporám{\crq}q
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám. Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called {\clq}qZelená úsporám{\crq}q. I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13448
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2010
- Supervisor: Ing. Tomáš Burián
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAKÁČ, Michal. \textit{Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/t2djkt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TAKÁČ, Michal. Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence České pošty s.p. v oblasti poskytování balíkových služeb
Eliška Glosová -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
Lenka Boháčová -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence na trhu rozvážkových služeb
Lucie Palkovská -
Analýza konkurence společnosti v oblasti telekomunikačních služeb
Jana Hýblová -
Analýza konkurence restaurace
Michaela Dvorščáková