Podniková identita a image neziskové organizace – Adéla Kocourková
Adéla Kocourková
Master's thesis
Podniková identita a image neziskové organizace
Corporate identity and image of non-profit organization
Abstract:
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku …moreAbstract:
The essence of this Master thesis is the analysis of corporate identity and image in the selected part of non-profit organization. Furthermore, this analysis will provide valuable information about how it tries to be perceived and how it is perceived in reality. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on corporate identity and its three components, as well as on essence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53182
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2017
- Supervisor: Emilie Franková
- Reader: Alois Surynek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Financial crisis and its influence on non-profit organisation
Anastasia Platonava -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí
Polina Skryl -
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Prudká Prudká -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová