Adéla Kocourková

Master's thesis

Podniková identita a image neziskové organizace

Corporate identity and image of non-profit organization
Abstract:
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku …more
Abstract:
The essence of this Master thesis is the analysis of corporate identity and image in the selected part of non-profit organization. Furthermore, this analysis will provide valuable information about how it tries to be perceived and how it is perceived in reality. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on corporate identity and its three components, as well as on essence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2017
  • Supervisor: Emilie Franková
  • Reader: Alois Surynek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53182

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management