Adéla Kocourková

Master's thesis

Podniková identita a image neziskové organizace

Corporate identity and image of non-profit organization
Anotácia:
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku …viac
Abstract:
The essence of this Master thesis is the analysis of corporate identity and image in the selected part of non-profit organization. Furthermore, this analysis will provide valuable information about how it tries to be perceived and how it is perceived in reality. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on corporate identity and its three components, as well as on essence …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
  • Vedúci: Emilie Franková
  • Oponent: Alois Surynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53182

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management