Podniková identita a image neziskové organizace – Adéla Kocourková
Adéla Kocourková
Diplomová práce
Podniková identita a image neziskové organizace
Corporate identity and image of non-profit organization
Anotace:
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku …víceAbstract:
The essence of this Master thesis is the analysis of corporate identity and image in the selected part of non-profit organization. Furthermore, this analysis will provide valuable information about how it tries to be perceived and how it is perceived in reality. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on corporate identity and its three components, as well as on essence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: Emilie Franková
- Oponent: Alois Surynek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Financial crisis and its influence on non-profit organisation
Anastasia Platonava -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí
Polina Skryl -
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Prudká Prudká -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová