Markéta Podivínová
Bachelor's thesis
Public Relations v oblasti školství
Public Relations in education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou krizových faktorů v oblasti středního školství na vybraných obchodních akademiích. Cílem práce je na základě výzkumu nalézt konkrétní krizové faktory a nabídnout možnost jak jim předcházet. Výzkum zahrnuje jak teoretickou rovinu, tak i průzkum na jednotlivých školách. V práci byla využita metoda kvalitativního dotazování s využitím nástroje písemného dotazníku …moreAbstract:
This bachelor labour deals with the critical factors in secondary education in selected colleges of business. The aim of this work is based on the research to find real critical factors and offer the possibility to avoid them. Research includes both theoretical plane, as well as research on individual schools. In my labour used qualitative research method with using an instrument written questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Corporate design v systéme Corporate Identity
Lucia Uliašová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov
Pavlína JEMELKOVÁ -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Ivo KAŇOVSKÝ -
Corporate identity softwarové firmy HJ soft
Petr Chládek -
Význam corporate designu pro firemní komunikaci
David Růna
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights