Public Relations v oblasti školství – Markéta Podivínová
Markéta Podivínová
Bakalářská práce
Public Relations v oblasti školství
Public Relations in education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou krizových faktorů v oblasti středního školství na vybraných obchodních akademiích. Cílem práce je na základě výzkumu nalézt konkrétní krizové faktory a nabídnout možnost jak jim předcházet. Výzkum zahrnuje jak teoretickou rovinu, tak i průzkum na jednotlivých školách. V práci byla využita metoda kvalitativního dotazování s využitím nástroje písemného dotazníku …víceAbstract:
This bachelor labour deals with the critical factors in secondary education in selected colleges of business. The aim of this work is based on the research to find real critical factors and offer the possibility to avoid them. Research includes both theoretical plane, as well as research on individual schools. In my labour used qualitative research method with using an instrument written questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design v systéme Corporate Identity
Lucia Uliašová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov
Pavlína JEMELKOVÁ -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Ivo KAŇOVSKÝ -
Corporate identity softwarové firmy HJ soft
Petr Chládek -
Význam corporate designu pro firemní komunikaci
David Růna
Název
Vložil
Vloženo
Práva