Ludmila Pavlišová
Bachelor's thesis
Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
Forms of Education of Gifted Children
Abstract:
Obsahem a cílem bakalářské práce je podat informace o současném stavu vzdělá-vání mimořádně nadaných dětí, protože i v této oblasti vzdělávání došlo k postup-nému ověřování a zavádění výstupů z různých provedených výzkumů, které byly uskutečněny a zaměřovaly se na danou problematiku. Tyto výstupy umožnily vý-voj a postup k vytváření nového učebního kurikula. Bakalářská práce si tak dává za úkol zjistit …moreAbstract:
The content and aim of the thesis is to provide information about the current state of education of gifted children , because the field of education has gradually vali-dated and evolved using outcomes of the various studies that have been carried out, focusing on the issue . These outputs allowed the development and a process to creating a new learning curriculum. Bachelor thesis aims find out the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2014
Accessible from:: 21. 8. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavlišová, Ludmila. Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální vztahy ve školní třídě s integrovaným žákem s LM retardací
Eva Hofmanová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Rituály s těmi druhými: Etnografie etnicit a etnizací v desegregované školní třídě
Jana Obrovská -
Integrace dítěte s ADHD v rámci montessori školy
Hana Kolajová -
Didaktická analýza učiva o mzdách 1. koncentrického okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Kateřina Urbášková -
Individuální péče v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ a OŠ - talentovaný žák
Kateřina Šertlerová -
Metody a formy podnikového vzdělávání název práce
Gabriela Pacasová