Ing. Jakub ZÁVODSKÝ

Bakalářská práce

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.

Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
Abstract:
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic. To make out this bachelor thesis I used present accessible information. All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2494

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2006
  • Vedoucí: Ing. Hana Brišová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁVODSKÝ, Jakub. Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing