Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh. – Ing. Jakub ZÁVODSKÝ
Ing. Jakub ZÁVODSKÝ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.
Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.Abstract:
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic. To make out this bachelor thesis I used present accessible information. All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVODSKÝ, Jakub. \textit{Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení ''bio oleje'' na český trh.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/t2v357/.
Jak správně citovat práci
ZÁVODSKÝ, Jakub. Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Klára Vávrová -
Svetový trh olivového oleja so zameraním na Európsku úniu
Soňa Straková -
Postavení Ukrajiny na světovém trhu slunečnicového oleje
Karyna Andryakova -
Chemické parametry jedlých olejů na trhu v ČR
Jaromír Šebela -
Marketingový plán firmy přicházející na trh rostlinných olejů
Lenka Bolacká -
Hodnocení kvality olivových olejů dostupných na tuzemském trhu
Tereza Drábková -
Postavení Španělska na světovém trhu olivového oleje
Klára Skolková