Bc. Michaela Dvorská

Bakalářská práce

Genderové rozdíly neverbální komunikace v předškolním věku

Non-verbal communication in preschool education
Anotace:
V bakalářské práci je recipient seznámen s teoretickou částí, která obsahuje popis verbální a neverbální komunikace. Zaměřuje se na dělení nonverbální komunikace a její vývoj či výskyt v předškolním věku. V praktické části se práce zaměřuje na rozdílnost v neverbální komunikaci u chlapců a dívek v předškolním věku. Pomocí rozborů videozáznamů, které byly pořizovány v době spontánní hry dětí, pozorujeme …více
Abstract:
This Bachelor Thesis contains theoretical part, which includes both verbal and non-verbal communication. It focuses on classification of non-verbal communication and its development or incidence among preschool-age children. The practical part covers the differences in non-verbal communication among preschool-age girls and boys. Based on analysis of video footage recorded during spontaneous play of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy