Petr Gregor

Diplomová práce

Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI

Analysis and optimization of the Service Desk using BI
Anotace:
Tato práce se zabývá optimalizací nasazení pracovníků na service desku ve společnosti Atos IT Solutions and Services s.r.o. Představuje funkci service desku obecně i z pohledu metodiky ITIL. Představuje také metodiky pro výpočet vytížení pracovníků. V praktické části se zabývá sběrem dat a jejich úpravou tak, aby mohla být provedena analýza a navržena vhodná opatření vedoucí k zefektivnění využití …více
Abstract:
The objective of this master thesis is to optimize a number of service desk operators in Atos IT Solutions and Services s.r.o. The thesis introduces a general and ITIL methodology definition of the service desk. The practical analysis section covers data mining in order to carry out an analysis and propose measures leading to optimal utilization of service desk employees. The method applied in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Miloš Maryška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34835