Markéta Fořtíková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum ve farmaceutickém průmyslu, speciálně se soustřeďuje na oblast ústní hygieny. Sledovaným produktem byla zubní pasta. Dotazování se uskutečnilo ve dvou variantách. První varianta byla přímé osobní dotazování a druhou variantou bylo elektronické dotazování prostřednictvím emailu a sociálních sítí. Respondenti zodpovídali otázky typu, kolik jsou ochotni …viacAbstract:
This thesis is focused on marketing research in the pharmaceutical industry, specifically focusing on the area of oral hygiene. The reference product was a toothpaste. Interrogation took place in two variants. The first option was a direct personal interviews and the second option was to electronic inquiries via email and social networks. Respondents answer questions type, how much they are willing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel
Názov
Vložil
Vložené
Práva