Jan Hrabák

Diplomová práce

Analýza sentimentu zákaznických recenzí

Sentiment Analysis of Customer Reviews
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou sentimentu nestrukturovaného textu a její praktickou aplikací na reálná data, která byla stažena z portálu Yelp.com Cílem teoretické části této práce je podat ucelený přehled o historii, metodách a využití analýzy sentimentu. Čtenář je zde obeznámen se základními pojmy a postupy. Teoretická část se zaměřuje zejména na klasifikační metodu Naivní Bayes, která bude použita …více
Abstract:
This thesis is focused on sentiment analysis of unstructured text and its practical application on the real data downloaded from website Yelp.com The objectives of the theoretical part of this thesis is to sum up the information related to history, methods and possible applications of sentiment analysis. A reader is acquainted with important terms and processes of sentiment analysis. Theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
  • Vedoucí: Karel Helman
  • Oponent: Ivana Malá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika

Práce na příbuzné téma