Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti – Bc. Alice Křivdová
Bc. Alice Křivdová
Master's thesis
Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti
Parents expectation and their reasons for choosing school (standard or aletrnative) for their childs
Abstract:
Diplomová práce popisuje proces zařazování dětí do základního vzdělávání z pohledu rodičů. Je zaměřena na rodiče zařazující své dítě do základní školy běžného typu, a rodiče, jejichž děti jsou vzdělávány dle programu waldorfské školy. Teoretická část se zaměřuje na změnu, kterou vstup dítěte do školy znamená pro celou rodinu a na možné zdroje informací, které rodiče volí při hledání vhodné školy pro …moreAbstract:
This master thesis is focused on process how parents class their children into basic schools. It is described on causes of parents who are enrolling their children into mainstream schools and parents who´s children are educated in waldorf system. Theoretical part shows how parents are searching for information about potential school a how schools present themselves to public. The aim of practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v1wiu/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘIVDOVÁ, Alice. \textit{Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/t3d7p7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová