Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti – Bc. Alice Křivdová
Bc. Alice Křivdová
Diplomová práce
Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti
Parents expectation and their reasons for choosing school (standard or aletrnative) for their childs
Anotace:
Diplomová práce popisuje proces zařazování dětí do základního vzdělávání z pohledu rodičů. Je zaměřena na rodiče zařazující své dítě do základní školy běžného typu, a rodiče, jejichž děti jsou vzdělávány dle programu waldorfské školy. Teoretická část se zaměřuje na změnu, kterou vstup dítěte do školy znamená pro celou rodinu a na možné zdroje informací, které rodiče volí při hledání vhodné školy pro …víceAbstract:
This master thesis is focused on process how parents class their children into basic schools. It is described on causes of parents who are enrolling their children into mainstream schools and parents who´s children are educated in waldorf system. Theoretical part shows how parents are searching for information about potential school a how schools present themselves to public. The aim of practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v1wiu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVDOVÁ, Alice. \textit{Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/t3d7p7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová