Anna Prytoliuk

Master's thesis

The Problems of PR Agencies

The Problems of PR Agencies
Abstract:
PR je záměrné, plánované a trvalé úsilí o vytvoření a posílení vzájemného porozumění mezi organizací a jejími klienty. Dnes je PR plnohodnotným institutem, který je základem jak teoretických, tak praktických perspektiv. Cílem této práce je prozkoumat problémy v činnosti PR agentura zároveň objevit hlavní problémy, které mohou existovat v praxi PR agentur a zkoumat tyto problémy v praktických aktivitách …more
Abstract:
Public relations is a deliberate, planned and sustained effort to establish and strengthen mutual the understanding between an organization and its clients. Today, public relations is a full-value institute which is fundamental from both theoretical and practical perspectives. The aim of the current thesis is to investigate the existing issues and problems in the activities of PR agencies. Also, to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68848

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities