Reflexe začínajícího učitele v mateřské škole – Michaela KANIOVÁ
Michaela KANIOVÁ
Bakalářská práce
Reflexe začínajícího učitele v mateřské škole
Reflection of Beginning Teacher in Kindergarden
Anotace:
Tato práce se zabývá začleňováním začínajících učitelů do prostředí mateřské školy. Bakalářská práce obsahuje základní pojmy, které korespondují s tématem o učiteli a jeho adaptaci v mateřské škole. Dále autorka uvádí podmínky pracovní adaptace, které jsou žádoucí pro zdárný vstup do pracovního procesu. Reflexe a sebereflexe je nedílnou součástí učitelské profese a tudíž je i součástí teoretického …víceAbstract:
This work deals with integration of beginning teacher into kindergarden environment. Bachelor thesis contains basic terms connected with teacher and his adaptation in kindergarden. Further the author states conditions of work adaptation that are desirable for good entry into the labour process. Reflection and self-reflection is also an integral part of the teaching profession and therefore it is included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KANIOVÁ, Michaela. Reflexe začínajícího učitele v mateřské škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace učitelů na 1. stupni základní školy
Martina Černá -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Začínající učitel v současné škole: adaptace do školního prostředí
Lenka Vejmelková -
Reflexe všedních dní
Michaela Špilková