Bc. Daria Manakova

Bakalářská práce

Slevy a nákupní chování současného spotřebitele

Discounts and buying behaviour of the current consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, in-store marketingovou komunikací a nákupním chováním a rozhodováním spotřebitele. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé reagují na slevy, konkrétně na slevy potravin. K naplnění cíle bakalářské práce byla zvolena metoda dotazníkového šetření a následná analýza odpovědí respondentů byla provedena i za použití nástrojů popisné statistiky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion, in-store marketing communication, consumer behavior and purchasing decisions. The main goal of bachelor thesis is to find out how consumers react to discounts, specifically to food discounts. To achieve the goal of the bachelor thesis was chosen the method of questionnaire survey and subsequent analysis of respondent’s answers was performed using descriptive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní