Bc. Dávid Januš

Diplomová práce

Projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb pan-optik s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

A Project to Increase the Level of Provided Service PanOptik s.r.o. Using Marketing Mix Tools
Anotace:
Práca je zameraná na zvýšenie úrovne ponúkaných služieb v organizácií pan-optik s.r.o., na základe 7P nástrojov marketingového mixu. Cieľom práce bolo vytvorenie projektu, ktorý bol vytvorený na základe analýz mikroprostredia, makroprostredia a rozšíreného marketingového mixu. Tento projekt bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Abstract:
The work is focused on increasing the level of services offered in the organization pan-optik s.r.o., based on 7P tools of the marketing mix. The aim of the work was to create a project that was created on the basis of analyzes of the microenvironment, macroenvironment and extended marketing mix. This project was subjected to time, cost and risk analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Januš, Dávid. Projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb pan-optik s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví

Práce na příbuzné téma