Analýza marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí – Monika Havlová
Monika Havlová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí
Analysis of the marketing mix of information center in Veselí nad Lužnicí
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část bude vycházet z aktuálních trendů v této oblasti a jejím cílem bude provedení analýzy Infocentra Veselí nad Lužnicí a návrh konkrétních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.