Bc. Veronika Prátová

Bachelor's thesis

Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu

Influence through emotions. Analysis of radio advertising of Avon Cosmetics company focused on Avon Walk Around the World for Breast Cancer
Anotácia:
Pro téma své bakalářské práce jsem zvolila přesvědčování prostřednictvím emocí s následnou analýzou rozhlasové reklamy zaměřené na projekt Avon proti rakovině prsu. V této práci jsem se snažila zaměřit nejen na definice základních pojmů, ale především na shrnutí způsobů komunikace využívané společností Avon při propagaci nekomerčního projektu Avon Pochod proti rakovině prsu. Největší důraz byl kladen …viac
Abstract:
For the theme of my work I chose influence through emotions with subsequent analysis of radio advertising focused on the project Avon Against Breast Cancer. In this thesis I tried to focus not only for definitions of basic concepts but the summary of communication used by Avon in the promotion of non-commercial project, the Avon Walk Against Breast Cancer as well. The greatest emphasis was placed on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
  • Vedúci: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Telyčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication