Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu – Bc. Veronika Prátová
Bc. Veronika Prátová
Bakalářská práce
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
Influence through emotions. Analysis of radio advertising of Avon Cosmetics company focused on Avon Walk Around the World for Breast Cancer
Anotace:
Pro téma své bakalářské práce jsem zvolila přesvědčování prostřednictvím emocí s následnou analýzou rozhlasové reklamy zaměřené na projekt Avon proti rakovině prsu. V této práci jsem se snažila zaměřit nejen na definice základních pojmů, ale především na shrnutí způsobů komunikace využívané společností Avon při propagaci nekomerčního projektu Avon Pochod proti rakovině prsu. Největší důraz byl kladen …víceAbstract:
For the theme of my work I chose influence through emotions with subsequent analysis of radio advertising focused on the project Avon Against Breast Cancer. In this thesis I tried to focus not only for definitions of basic concepts but the summary of communication used by Avon in the promotion of non-commercial project, the Avon Walk Against Breast Cancer as well. The greatest emphasis was placed on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bj0mh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Telyčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRÁTOVÁ, Veronika. \textit{Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/t3weh5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
Motivace spotřebitelů pro využití blockchainu v obchodních modelech sdílené ekonomiky
Ema Štefániková -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Motivace spotřebitelů k účasti ve sdílené ekonomice
Tomáš Kyselý -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová