Komunikační strategie společnosti LEGO® na českém trhu se zaměřením na rodiče – Tereza Milerová
Tereza Milerová
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti LEGO® na českém trhu se zaměřením na rodiče
Communication strategy of the LEGO® brand in the Czech market with a focus on parents
Abstract:
Hračky jsou zásadní pro rozvoj dětí, neboť podporují nejen jejich kreativitu a sociální dovednosti, ale také kognitivní schopnosti. Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii společnosti LEGO® na českém trhu, s hlavním důrazem na vnímání této značky českými rodiči. Cílem práce bylo zjistit, jak rodiče vnímají značku LEGO®, jaké mají očekávání od její komunikace a na základě zjištění formulovat …moreAbstract:
Toys are essential for children's development as they promote not only their creativity and social skills but also their cognitive abilities. The thesis focuses on the communication strategy of the LEGO® company in the Czech market, with the main emphasis on the perception of this brand by Czech parents. The thesis aimed to find out how parents perceive the LEGO® brand, what their expectations are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92098
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková