Adéla Jursíková

Bakalářská práce

The Blog as a Company Promotional Tool

The Blog as a Company Promotional Tool
Abstract:
The bachelor thesis deals with the company virtual communication mix and the content marketing analysis of the company operating in the food industry which was based in Zlín and with its company blog establishing. The theoretical part is focusing on the Internet marketing, content marketing and the field of blogs. In the practical part, there is the content analysis of the company Facebook profile …více
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Zveřejnit od: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jursíková, Adéla. The Blog as a Company Promotional Tool. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe