Návrh marketingového mixu začínajúceho podniku – Ľubomíra Olekšáková
Ľubomíra Olekšáková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu začínajúceho podniku
Návrh marketingového mixu začínajícího podniku
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro začínající podnik, kterým je kuchyňské studio. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je věnována samotnému začínajícímu podniku, kterým je kuchyňské studio. V této části práce je představen …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the draft of marketing mix for the start-up kitchen studio. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical one. The theoretical part defines the terms -- marketing, marketing mix and its elements. The practical part is focused on the kitchen studio and the business plan is defined. This part also involves the draft of elements of marketing mix -- product …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na návrh marketingového mixu pre začínajúci podnik, ktorým je kuchynské štúdio. Práca je rozdelená na dve základné časti, časť teoretickú a časť praktickú. V teoretickej časti sú definované pojmy ako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé zložky. Praktická časť je venovaná samotnému začínajúcemu podniku, ktorým je kuchynské štúdio. V tejto časti práce je predstavený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43920
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová