Ľubomíra Olekšáková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu začínajúceho podniku

Návrh marketingového mixu začínajícího podniku
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro začínající podnik, kterým je kuchyňské studio. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je věnována samotnému začínajícímu podniku, kterým je kuchyňské studio. V této části práce je představen …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the draft of marketing mix for the start-up kitchen studio. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical one. The theoretical part defines the terms -- marketing, marketing mix and its elements. The practical part is focused on the kitchen studio and the business plan is defined. This part also involves the draft of elements of marketing mix -- product …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na návrh marketingového mixu pre začínajúci podnik, ktorým je kuchynské štúdio. Práca je rozdelená na dve základné časti, časť teoretickú a časť praktickú. V teoretickej časti sú definované pojmy ako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé zložky. Praktická časť je venovaná samotnému začínajúcemu podniku, ktorým je kuchynské štúdio. V tejto časti práce je predstavený …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43920