Tomáš KUČERA

Bachelor's thesis

Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy

Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements
Abstract:
Bakalářská práce "Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy" se zabývá internetovou reklamou, konkrétně návrhem, správou, optimalizací a měřením výkonnosti reklamních PPC kampaní v prostředí českého internetu. Teoretická část vymezuje zařazení PPC reklamy do aktivit v rámci propagace na Internetu, popisuje platné principy fungování PPC reklamy, její historii, rozebírá jednotlivé …more
Abstract:
The bachelor thesis "Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements" deals with online advertising, specifically the design, management, optimization and measurement of the efficiency of the PPC advertising campaigns in the Czech internet environment. The theoretical part is about PPC advertising included in online promotion, describes the current principles of the PPC …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Helena Michajlovská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČERA, Tomáš. Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická