Martina PLECHÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?
Are the Special Offers Really Profitable?
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se zákazník při nákupu chová, zda podléhá výhodným nabídkám a zda jsou tyto nabídky vždy výhodné. Dále zda jedním z faktorů při nákupním rozhodování může být pohlaví a také, jestli ženy podléhají výhodným nabídkám více než muži, například, zda nakupují podle akčních letáků, jestli vlastní nějaké slevové karty, zda nakupují zlevněné zboží a podobně. Také zda by …moreAbstract:
Aim of the bachelor work is to determine how the customer behaves in purchasing, if they are liable to advantageous offers and if an offer is always good. Further if one of the factors in purchasing decisions can be gender and if women are subject to advantageous offers more than men, for example, if purchasing by the action of leaflets, whether any custom discount cards, whether they purchase discounted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Accessible from:: 29. 3. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLECHÁČOVÁ, Martina. Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?
Martina PLECHÁČOVÁ -
Kdo využívá slevové kupony?
Zuzana Vejtrubová -
Posouzení cen vstupenek na sportovní akce vrcholové úrovně
Samuel Bořuta -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights