Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné? – Martina PLECHÁČOVÁ
Martina PLECHÁČOVÁ
Bakalářská práce
Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?
Are the Special Offers Really Profitable?
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se zákazník při nákupu chová, zda podléhá výhodným nabídkám a zda jsou tyto nabídky vždy výhodné. Dále zda jedním z faktorů při nákupním rozhodování může být pohlaví a také, jestli ženy podléhají výhodným nabídkám více než muži, například, zda nakupují podle akčních letáků, jestli vlastní nějaké slevové karty, zda nakupují zlevněné zboží a podobně. Také zda by …víceAbstract:
Aim of the bachelor work is to determine how the customer behaves in purchasing, if they are liable to advantageous offers and if an offer is always good. Further if one of the factors in purchasing decisions can be gender and if women are subject to advantageous offers more than men, for example, if purchasing by the action of leaflets, whether any custom discount cards, whether they purchase discounted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLECHÁČOVÁ, Martina. Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Jsou výhodné nabídky skutečně výhodné?
Martina PLECHÁČOVÁ -
Kdo využívá slevové kupony?
Zuzana Vejtrubová -
Posouzení cen vstupenek na sportovní akce vrcholové úrovně
Samuel Bořuta -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka
Název
Vložil
Vloženo
Práva