Bc. Jana Ciepliková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.

Marketing communication of Lázně Darkov, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první části bakalářské práce se autor bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate marketing communication at a selected company and suggest possible improvements in the area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing research will be used for the bachelor's thesis. In the first part of the bachelor's thesis, the author will focus on the theoretical basis of marketing communication, marketing mix with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rlzpc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
  • Oponent: Ing. Jaroslav Škrabal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management