Vybrané časti marketingového plánu pre nový investičný projekt – Michal Gula
Michal Gula
Bakalářská práce
Vybrané časti marketingového plánu pre nový investičný projekt
Abstract:
Úlohou práce je vypracovať vybrané časti marketingového plánu pre novo vznikajúci investičný projekt na Slovensku. Na základe voľby a hodnotenia kritérií má autor za cieľ vybrať tri vhodné lokality pre výstavbu kogeneračnej jednotky na výrobu energie z biomasy, ktoré potom doporučí investorovi, ako najvhodnejšie. Ďalšie časti práce sa venujú návrhu prezentácie a štúdie uskutočniteľnosti.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
- Vedoucí: Jana Bílková
- Oponent: Jozef Durkoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.