Ing. Pavel Blahoňovský

Bakalářská práce

Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku

Marketing as a condition for a business competitiveness
Anotace:
Práce je zaměřena na popis současných nástrojů marketingu, analýzu současného stavu a cílů podniku, kterému se věnuje tato bakalářská práce a analýzu konkurence. Dále je tato práce zaměřena na návrh nástrojů marketingu, jejichž realizace povede ke zvýšení konkurenceschopnosti stanoveného podniku.
Abstract:
The work is focused on the description of the current marketing tools, analyze the current state and goals of the company, which deals with this thesis and competitor analysis. Furthermore, this work focuses on the design of marketing tools, the implementation will increase the competitiveness of the selected company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Červinka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting