Ing. Pavel Blahoňovský

Bachelor's thesis

Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku

Marketing as a condition for a business competitiveness
Abstract:
Práce je zaměřena na popis současných nástrojů marketingu, analýzu současného stavu a cílů podniku, kterému se věnuje tato bakalářská práce a analýzu konkurence. Dále je tato práce zaměřena na návrh nástrojů marketingu, jejichž realizace povede ke zvýšení konkurenceschopnosti stanoveného podniku.
Abstract:
The work is focused on the description of the current marketing tools, analyze the current state and goals of the company, which deals with this thesis and competitor analysis. Furthermore, this work focuses on the design of marketing tools, the implementation will increase the competitiveness of the selected company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Červinka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting