Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku – Ing. Pavel Blahoňovský
Ing. Pavel Blahoňovský
Bachelor's thesis
Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku
Marketing as a condition for a business competitiveness
Abstract:
Práce je zaměřena na popis současných nástrojů marketingu, analýzu současného stavu a cílů podniku, kterému se věnuje tato bakalářská práce a analýzu konkurence. Dále je tato práce zaměřena na návrh nástrojů marketingu, jejichž realizace povede ke zvýšení konkurenceschopnosti stanoveného podniku.Abstract:
The work is focused on the description of the current marketing tools, analyze the current state and goals of the company, which deals with this thesis and competitor analysis. Furthermore, this work focuses on the design of marketing tools, the implementation will increase the competitiveness of the selected company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/p7s6c/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Červinka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Sofiia Chernyshova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal