Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku – Ing. Pavel Blahoňovský
Ing. Pavel Blahoňovský
Bakalářská práce
Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku
Marketing as a condition for a business competitiveness
Anotace:
Práce je zaměřena na popis současných nástrojů marketingu, analýzu současného stavu a cílů podniku, kterému se věnuje tato bakalářská práce a analýzu konkurence. Dále je tato práce zaměřena na návrh nástrojů marketingu, jejichž realizace povede ke zvýšení konkurenceschopnosti stanoveného podniku.Abstract:
The work is focused on the description of the current marketing tools, analyze the current state and goals of the company, which deals with this thesis and competitor analysis. Furthermore, this work focuses on the design of marketing tools, the implementation will increase the competitiveness of the selected company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p7s6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Červinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Sofiia Chernyshova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal