Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání – Zuzana Poncarová
Zuzana Poncarová
Diplomová práce
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Teaching Beginning Writing from the Perspective of Primary School Teachers
Anotace:
Diplomová práce Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání se zabývá výukou psaní v prvním a druhém ročníku základního vzdělávání. Teoretická část poskytuje základní přehled o variantách školního písma používaných v českých školách. Její součástí je komparace konkrétních prvků jednotažného psacího písma a písma Comenia Script. Praktická část seznamuje čtenáře s přípravou i …víceAbstract:
My diploma thesis Teaching beginning writing from the perspective of primary school teachers deals with the teaching of writing in the first and the second year of primary education. The theoretical part of my thesis offers the overview of the variants of school scripts used in Czech schools and also contains the comparation of specific elements of the Classical Script and the Comenia Script. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PONCAROVÁ, Zuzana. \textit{Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/t5p273/.
Jak správně citovat práci
Poncarová, Zuzana. Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Problematika levorukosti/leváctví ve výuce prvopočátečního psaní
Martina Vinšová -
Písemný projev žáků a držení psací potřeby v průběhu výuky prvopočátečního psaní na ZŠ
Andrea Ulmanová -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Podpora výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální
Martina ŠVÉDOVÁ