Zuzana Poncarová

Diplomová práce

Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání

Teaching Beginning Writing from the Perspective of Primary School Teachers
Anotace:
Diplomová práce Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání se zabývá výukou psaní v prvním a druhém ročníku základního vzdělávání. Teoretická část poskytuje základní přehled o variantách školního písma používaných v českých školách. Její součástí je komparace konkrétních prvků jednotažného psacího písma a písma Comenia Script. Praktická část seznamuje čtenáře s přípravou i …více
Abstract:
My diploma thesis Teaching beginning writing from the perspective of primary school teachers deals with the teaching of writing in the first and the second year of primary education. The theoretical part of my thesis offers the overview of the variants of school scripts used in Czech schools and also contains the comparation of specific elements of the Classical Script and the Comenia Script. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Poncarová, Zuzana. Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy